MyFitness

“MyFitness” klubuose sporto inventorius yra sunumeruotas, kad skirtingus įrenginius būtų lengviau rasti.  Apatinėje dalyje pateikiama rekomendacinė programa, skirta pradėti jūsų treniruotėms. Visus įrenginius sporto salėje galima rasti pagal skaičius programoje. Dėl geriausio rezultato prašome pasikonsultuoti su treneriu!

Moterys

Vyrai

Po treniruotės svarbu atlikti 8-10 minučių tempimo ar atsipalaidavimo pratimus raumenų grupėms, kurios daugiausiai dirbo treniruočių metu. Rekomenduojame išbandyti veiksmingą masažuojantį putų volelį, kuris padeda raumenims atsigauti po treniruočių. Taip pat ypatingą dėmesį reikia atkreipti į įtemptus ir sutrauktus raumenis. Turite sąmoningai ir apdairiai treniruoti kūno vietas, paliestas ankstesnių traumų. Norėdami sukurti individualią treniruočių programą pagal savo poreikius, pasirinkite asmeninį trenerį.

Linkime sėkmingų treniruočių!

Close

MyFitness newsletter

Join our newsletter and be always informed about our latest trainings, club news and offers!

Peržiūrėkite mūsų privatumo pranešimą.

Close

Forgot your password?

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?